Podmínky přijetí

V případě projeveného zájmu použijte následující informace:

1.

Žádost a další informace o domově si můžete přijít vyzvednout osobně nebo si o ně telefonicky či písemně požádat na tel:326 718 623, 326 718 620 nebo níže uvedené adrese.

2.

K řádně vyplněné a podepsané žádosti do Domu seniorů Mladá Boleslav je třeba doložit:

  • Aktuální vyjádření registrujícího praktického lékaře (pouze na formulář zařízení, který je doložen k žádosti). Pokud je žadatel hospitalizován, je možné nahradit je vyjádřením ošetřujícího lékaře ve zdravotnickém zařízení a vyjádření obvodního lékaře dodat až před podpisem Smlouvy o poskytování služby.
    Žádost o poskytování služby, dokumenty a doklady k tomu náležející je třeba doručit přímo na adresu domova:Dům seniorů Mladá Boleslav, poskytovatel sociálních služeb
    Olbrachtova 1390/11
    Mladá Boleslav 293 01
    Tel. 326 718 623
    Fax: 326 718 630
    E-mail: srajerova@ddmb.cz
    Sociální pracovnice:Šrajerová Marcela, DiS.Případné dotazy k postupu vyřizování žádosti Vám sdělí sociální pracovnice domova.3.Po posouzení žádosti obdrží žadatel od Domu seniorů Mladá Boleslav zprávu o zařazení do seznamu zájemců o službu.

    4.

    Až se v našem domově uvolní místo a přijde na žadatele o službu řada , sociální pracovnice se spojí s žadatelem o službu či kontaktní osobou a dohodnou termín nástupu do domova.

    Žádost o poskytování služeb v Domově seniorů MB včetně formuláře Vyjádření lékaře naleznete v odkazu Ke stažení.

     

    SEZNAM VĚCÍ POTŘEBNÝCH PŘI NÁSTUPU DO DOMU SENIORŮ:

    Nutné a potřebné dokumenty:

    Tyto doklady :

  • občanský průkaz
  • rodný list (kopie)3.Potvrzení o bezinfekčnosti prostředí , z něhož přicházíte a zdravotní dokumentace od Vašeho obvodního lékaře. Také požádejte lékaře o písemný seznam léků , které užíváte a jejich zásobu na 1.měsíc.Po obdržení výzvy k nástupu do Domu seniorů se domluvíte telefonicky nebo při osobní návštěvě se sociální pracovnicí o přesném dni nástupu a ostatních záležitostech spojených s nástupem do zařízení.Doporučený orientační seznam oblečení:Společné:
    – osobní hygienické potřeby (mýdla, hřeben, žínky 7 x, kartáček na zuby nebo zubní protézu, pastu nebo jiný prostředek vhodný k hygieně dutiny ústní, krémy,…)
    – 8 ks ručníků
    – spodní prádlo min. 8 ks
    – svetr lehčí i teplejší, vesty 2 ks
    – župan
    – tepláková souprava, kdo ji běžně nosí (2 ks)
    – obuv letní i zimní, domácí obuv – bačkory 2 páry
    – kapesníky 12 ks, ponožky, šála, rukavice
    – kabát lehčí i teplejší (bunda)

    Ženy:
    – propínací šatové zástěry 5 – 6 kusů
    – halenky, trička pod šatové zástěry
    – domácí kalhoty 2 – 3 kusy
    – sukně 2 – 3 kusy
    – noční košile 5 – 7 kusů
    – šátky, punčochy dle uvážení
    – tmavé sváteční šaty

    Muži:
    – pyžama 5 – 7 kusů
    – košile 4 kusy lehčí a 4 kusy teplejší
    – kalhoty 2 – 4 ks
    – ponožky, čepice
    – společenský oblek

    Elektrospotřebiče . které si klient do domova přinese a řádně je zaeviduje při příjmu musí mít doklad o provedené elektrorevizi . Bez tohoto dokladu nebude jejich používání v zařízení dovoleno!